مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 23:322022-03-21فرهنگي

یک سرگرمی ناب دیگر از دنیای «ماروِل»


جز 27 فیلم، پنج شش مجموعه تلویزیونی کوتاه را هم در بر می گیرد و سرگرمی خوبی است به ویژه اگر دوست ندارید ارتباط تان با جهان فرزندان یا نسل بعدی قطع شود! - جز 27 فیلم، پنج شش مجموعه تلویزیونی کوتاه را هم در بر می گیرد و سرگرمی خوبی است به ویژه اگر دوست ندارید ارتباط تان با جهان فرزندان یا نسل بعدی قطع شود! عصر ایران؛ خشایار پارسا- ماروِل با فیلم تازه اش مرد عنکبوتی؛ راهی به خانه نیست-Spider-Man: No Way Home 2021) یک نقطه عطف دیگر در پرونده کارهایش به ثبت رساند (مارول استودیوز، استودیوی سازنده فیلم هایی است که دنیای سینمایی مارول را شکل می دهند؛ دنیایی از اَبَر قهرمان هایی تازه - به نسبت ابرقهرمان های قدیمی همچون سوپرمن و بتمن که در انحصار شرکت فیلم سازی دی سی هستند - که بر پایه شخصیت های کتاب های تصویری یا کمیک های مارول کامیکس ساخته می شوند).

فیلمِ ابرقهرمانی یادشده چهارمین فیلم از فاز چهارم و بیست وهفتمین فیلم در دنیای سینمایی مارول و دنباله فیلم های مرد عنکبوتی؛ بازگشت به خانه (2017) و مرد عنکبوتی؛ دور از خانه (2019) است که در آنها تام هالند نقش مرد عنکبوتی را ایفا می کند.

جهانِ مارولی و پیچیدگی شخصیت ها و داستان هایش به نظر من نوکِ داستان گویی در تمدن مدرن به شمار می رود و فراموش نکنیم هنر مدرن، به خلاف اقتصاد و به ویژه سیاست آن، دستاوردهای مف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سرگرمی ناب دیگر از دنیای «ماروِل»

یک سرگرمی ناب دیگر از دنیای «ماروِل»