مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 07:072022-03-22ورزشي

آغاز مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی آسیا از امروز


هشتمین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا و دومین دوره نوجوانان از امروز سه شنبه دوم فروردین ماه در تهران آغاز می شود.

- ، هشتمین دوره رقابت های هندبال ساحلی قهرمانی بزرگسالان آسیا و دومین دوره رقابت های هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان آسیا از امروز سه شنبه دوم فروردین ماه 1401 به میزبانی ایران و در شهر تهران همزمان با آغاز سال نو و بهار آغاز می شود.

این رقابت ها از روز دوم لغایت هشتم فروردین ماه در زمین ساحلی فدراسیون هندبال واقع در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار خواهد شد و علاوه بر ایران هشت کشور دیگر نیز در این رویداد حضور یافته اند.

سال ها پس از آخرین میزبانی ایران از رویدادهای بین المللی در رشته هندبال با رایزنی های به عمل آمده در نهایت رقابت های هندبال ساحلی قهرمانی آسیا در دو رده سنی نوجوانان و بزرگسالان در ایران برگزار خواهد شد.

ایران، قطر، عمان، اردن، هند، فیلیپین، ویتنام، پاکستان و افغانستان کشورهای حاضر در مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی آسیا هستند.

بر اساس تصمیم فدراسیون هندبال آسیا برنامه زمان بندی رقابت های هندبال ساحلی قهرمانی آسیا در دو رده سنی بزرگسالان و نوجوانان به شرح زیر تعیین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی آسیا از امروز

آغاز مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی آسیا از امروز