مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 08:172022-03-22اجتماعي

12 روستای جذاب پاوه برای گردشگری در نوروز


رییس میراث فرهنگی شهرستان پاوه مهمترین جاذبه گردشگری این شهرستان را روستاهایی زیبا و جذاب عنوان کرد و افزود: 12 روستا در این شهرستان وجود دارد که مقصد گردشگران هستند.

- هادی شریفی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به ثبت جهانی منظر فرهنگی تاریخی اورامانات، اظهار کرد: تا پیش از این رویداد مهم، منطقه اورامانات پذیرای گردشگران زیادی بود، اما پس از ثبت جهانی شدن دیگر به مقصد گردشگری تبدیل شده ایم.

وی افزود: باتوجه به ظرفیت های زیادی که در بحث اکوتوریسم در منطقه اورامانات وجود دارد، گردشگری روستایی هم در آن بسیار موردتوجه قرار گرفته است.

رییس میراث فرهنگی پاوه خاطرنشان کرد: تعدادی از روستاهای پاوه هرساله بویژه در ایام نوروز پذیرای گردشگران زیادی هستند که امسال هم باتوجه به ثبت جهانی شدن منطقه پیش بینی رشد بالایی را برای ورود گردشگران به آنها داریم.

وی اضافه کرد: تین، زردویی، ساتیاری، دودان، داریان، نجار، خانقاه، شمشیر، گلال، دشه، هجیج و شرکان 12 روستای پاوه هستند که با معماری منحصربفرد، طبیعت بکر و حیرت آور و زیبایی های سحر انگیز در ایام نوروز گردشگران را به سمت خود می کشانند و سفری خاطره انگیز و رویایی را برایشان رقم می زنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 روستای جذاب پاوه برای گردشگری در نوروز

12 روستای جذاب پاوه برای گردشگری در نوروز