مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 08:172022-03-22سياسي

لارستان را باید دید؛ پیوند تاریخ، طبیعت و سیاحت در لارستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، همزمان با مراسم تحویل سال و آغاز تعطیلات نوروز، بسیاری از افراد و خانواده ها در قالب جمع های دوستانه، خویشاوندان و آشنایان بار سفر را می بندند و عازم سفر می شوند.

یکی از معضلات آغاز هر سفر تعیین مقصد است که ما در این گزارش با سند و تصویر به شما پیشنهاد سفر به لارستان را می دهیم.

لارستان با وجود جاذبه های فراوان به دلائل مختلف نظیر عدم کار رسانه ای مناسب از جمله شهرهای کمتر شناخته شده است و اگر به این مقوله مهم توجه می شد، می توانست از مقاصد مهم توریستی و گردشگری باشد.

بسیاری از مسافران که به دلیل قرارگیری لارستان در جهت کوتاه ترین مسیر به سمت جزایر زیبای کیش، قشم و بنادر عباس، لنگه، آفتاب و چارک، از جاده های مواصلاتی از لارستان عبور می کنند، برای مدت محدودی شهر لار را برای استراحت انتخاب می کنند اما با اسکان چند ساعته و گذری در این شهر، برای چند روز در لار ماندگار می شوند و این قسمت از سفرشان به بخش اصلی مسافرت آنها مبدل می شود.

در لارستان به دلیل در هم تنیده شدن همه شاخصه های گردشگری نظیر تعدد آثار تاریخی، وجود بازارها و مراکز خرید متعدد، وجود طبیعت سرسبز و زیبا در فصل بهار، تهیه و تولید انواع سوغاتی های خوشمزه و صنایع دستی، خوراکی های منحصر بفرد و غیره، می توان آن را یک بسته مناسب سفر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لارستان را باید دید؛ پیوند تاریخ، طبیعت و سیاحت در لارستان

لارستان را باید دید؛ پیوند تاریخ، طبیعت و سیاحت در لارستان