مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 09:122022-03-22سياسي

نصب 12 المان نوروزی در بیرجند/ 260 هزار درختچه و گل کاشته شد


سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهر شهرداری بیرجند به مناسبت سال نو بیش از 260 هزار درختچه و گل در شهر کاشت شده و 12 المان جدید نیز نصب و رونمایی شد.

- اظهار کرد: ساماندهی و زیبا سازی فضاهای شهری موجب ایجاد نشاط و سر زندگی در شهروندان می شود، به همین منظور در آستانه سال نو و در راستای ایجاد فضای بصری مناسب و زیباسازی فضاهای عمومی اقدامات بسیاری در برنامه ریزی های این سازمان در قالب طرح استقبال از بهار اجرایی شده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در این سازمان در این خصوص اضافه کرد: نورپردازی مناطق مختلف سطح شهر، کاشت درختچه ها و کاشت گل های فصلی در میادین و بلوارهای شهر، رنگ آمیزی وسایل بازی و مبلمان پارکی، سرویس و رفع و نقص تعدادی از آب نماهای سطح شهر، هرس درختان و درختچه ها و مبارزه با آفات در سطح پارک ها از جمله این اقدامات است.

12 المان وی تصریح کرد: 12 المان در سطح شهر بیرجند نصب شده که از این تعداد 7 المان جدید است و ترمیم و بازسازی 5 المان نوروزی نیز با رویکرد به روز رسانی این المان ها انجام شده است.

محمد زاده از نورپردازی های نوروزی خبر داد و ادامه داد: نورپردازی خیابان ها و میادین سطح شهر و همچنین سرویس و رفع نقص روشنایی پارک ها و میادین از دیگر مواردی است که برای انجام در این ایام در دستور کار قرار گرفت که همه این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب 12 المان نوروزی در بیرجند/ 260 هزار درختچه و گل کاشته شد

نصب 12 المان نوروزی در بیرجند/ 260 هزار درختچه و گل کاشته شد