مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 09:122022-03-22اقتصادي

مشارکت 18 میلیارد تومانی موکب های استان مرکزی در طرح های کمک مومنانه


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی از مشارکت 18 میلیارد تومانی موکب های استان در طرح های کمک مومنانه در ایام کرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، مظفر صفریان صبح امروز در نشست با مدیر و خبرنگاران خبرگزاری فارس استان مرکزی در اراک به مناسبت آغاز سال جدید اظهار کرد: از مهم ترین پروژ ها و اولویت های امسال ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ساخت و تکمیل بخش مردانه نیم ضریح سرداب امام زمان(عج) در سامرا است که بخش زنانه آن اواخر سال گذشته تکمیل و پس از انتقال به عراق در شهر سامرا نصب شد.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از پروژه ها ساخت 26 ستون سرداب امام حسن (ع) در صحن حضرت زینب(س) است که افتخار آن نصیب مردم استان شده است، این ستون ها از سنگ مرمر سبز با استحکام لازم، قابلیت برش و تبدیل به اشکال مختلف و از چهار بخش پایه ستون، رینگ، قلمه و سر ستون تشکیل می شود.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی گفت: همچنین اعلام آمادگی کردیم که به پشتوانه مردم استان و دانش و مهارتی که در بخش متنوع صنعتی و هنری استان وجود دارد، آماده پذیرش طرح های مختلف هستیم.

صفریان بیان کرد: یکی از طرح های در دست اقدام ستاد اجرای طرح فرش است که بستر ی مناسب برای جذب کمک خیران است و پول حاصل از فروش فرش های بافته شده، برای اجرای طرح ها هزینه می شود که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 18 میلیارد تومانی موکب های استان مرکزی در طرح های کمک مومنانه

مشارکت 18 میلیارد تومانی موکب های استان مرکزی در طرح های کمک مومنانه