مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 09:322022-03-22فرهنگي

جمع آوری مجموعه کاریکاتور تبریز، خدشه بر سرمایه فرهنگی آذربایجان است


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی جمع آوری مجموعه کاریکاتور تبریز توسط شهرداری را خدشه بر سرمایه فرهنگی آذربایجان عنوان کرد.

- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی: جمع آوری مجموعه کاریکاتور تبریز، خدشه بر سرمایه فرهنگی آذربایجان است ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی جمع آوری مجموعه کاریکاتور تبریز توسط شهرداری را خدشه بر سرمایه فرهنگی آذربایجان عنوان کرد.

احمد حمزه زاده در خصوص جمع آوری مجموعه موزه کاریکاتور تبریز اظهار کرد: بنای تاریخی باغ گلستان تبریز در سال 1313، همزمان با عمارت ساعت ساخته شده و از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی ادامه داد: یکی از ظرفیت های این بنای تاریخی، مجموعه ی کاریکاتور تبریز است که به عنوان مجموعه ی فاخر در آسیا و جهان شهرت دارد و آثار کارتونیست های برجسته جهان را در خود جای داده بود، اما با توجه به اینکه این بنا در تملک شهرداری تبریز قرار دارد، طی روز گذشته بنابر تصمیمات گرفته شده اقدام به جمع آوری این موزه و انتقال آن کرده است.

وی افزود: این مجموعه همواره مورد توجه هنرمندان آذربایجان و ایران بوده و جمع آوری آن توسط شهرداری نه تنها موجب خدشه بر سرمایه فرهنگی استان شده بلکه آزرده خاطر شدن هنرمندان را ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری مجموعه کاریکاتور تبریز، خدشه بر سرمایه فرهنگی آذربایجان است

جمع آوری مجموعه کاریکاتور تبریز، خدشه بر سرمایه فرهنگی آذربایجان است