مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 09:572022-03-22بين الملل

منابع عبری: سران مصر، امارات و اسراییل با محوریت ایران رایزنی می کنند


پس از سفر سرزده نخست وزیر رژیم صهیونیستی به مصر، رسانه های عبری خبر دادند نخست وزیر این رژیم، رییس جمهور مصر و ولی عهد ابوظبی در نشستی سه جانبه درباره ایران رایزنی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، منابع عربی و عبری، شامگاه (دوشنبه)، خبر دادند که نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی، عبدالفتاح السیسی رییس جمهور مصر و محمد بن زاید ولی عهد ابوظبی در شهر شرم الشیخ (جنوب صحرای سیناء) با یکدیگر دیدار می کنند.

رسانه های عبری، دیشب، خبر دادند که نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سفری از پیش اعلام نشده وارد مصر شده و با رییس جمهور این کشور دیدار کرده است.

 روزنامه به نقل از رسانه های عبری زبان خبر داد که بن زاید تنها چند ساعت پس از ورود نخست وزیر رژیم صهیونیستی وارد مصر شد و رسانه های عبری خبر دادند که دیداری سه جانبه میان آن ها شکل خواهد گرفت.

پایگاه صهیونیستی والا ، شامگاه دوشنبه، به نقل از یک مقام ارشد رژیم صهیونیستی در این ارتباط خبر داد: یک دیدار سه جانبه میان بنت، عبدالفتاح السیسی رییس جمهور مصر و محمد بن زاید ولی عهد ابوظبی در شرم الشیخ صورت خواهد گرفت .

رسانه های صهیونیستی می گویند که موضوع این دیدار سه جانبه در ارتباط با ایران است و هماهنگی برای این دیدار پیشتر و در شرایط برقراری تماس ها درباره توافق هسته ای انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع عبری: سران مصر، امارات و اسراییل با محوریت ایران رایزنی می کنند

منابع عبری: سران مصر، امارات و اسراییل با محوریت ایران رایزنی می کنند