مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 10:172022-03-22اقتصادي

2 میلیون مسافر وارد استان گیلان شد


مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان گیلان با اشاره به رشد 40 درصدی ورود خودروهای غیربومی به گیلان گفت: در چند روز گذشته بیش از دو میلیون مسافر دارد استان گیلان شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ولی جهانی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حضور مسافران در گیلان در دو سال گذشته بی سابقه بوده است، اظهارکرد: با توجه به کاهش شیوع کرونا در کشور، مسافران این فرصت را غنیمت شمرده و به مناطق گردشگری کشور از جمله گیلان حضور یافتند.

وی با اشاره به رشد 40 درصدی ورود خودروهای غیربومی به گیلان گفت: از 29 اسفند تاکنون بیش از 460 هزار خودرو دارد گیلان شده است که به نسبت مشابه سال گذشته با رشد 40 درصدی در این حوزه مواجه بودیم.

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری گیلان با تاکید بر لزوم توجه به ارائه خدمات مناسب گردشگری به مسافران افزود: در چند روز گذشته بیش از دو میلیون مسافر دارد استان گیلان شدند.

جهانی از آمادگی ستاد تسهیلات سفر استان گیلان به منظور رسیدگی به وضعیت مسافران خبر داد و بیان کرد: گردشگران برای ورود به گیلان از طریق زمینی، هوایی و ریلی استفاده کردند لذا با توجه به حجم ورود مسافر به گیلان ستاد تسهیلات سفر استان گیلان آماده کامل برای میزبانی از گردشگران و مسافران در ایام نوروز امسال دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 میلیون مسافر وارد استان گیلان شد

2 میلیون مسافر وارد استان گیلان شد