مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 10:272022-03-22سياسي

می توانیم در تولید دانش بنیان با شرایط رقابتی بهتری عمل کنیم


علی خضریان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به لزوم حرکت به سمت تولید دانش بنیان اظهارکرد: یکی از عوامل موثر در پیشرفت درون زا ، - نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران می تواند در تولید دانش بنیان با شرایط رقابتی بهتری عمل کند.

علی خضریان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به لزوم حرکت به سمت تولید دانش بنیان اظهارکرد: یکی از عوامل موثر در پیشرفت درون زا ، رشد تکنولوژی است؛ و از آن حیث که تحقیقات را در کشور افزایش می دهد، می تواند بازدهی عوامل دیگر مانند اشتغال و تولید را نیز افزایش داده و باعث افزایش بهره وری نیروی کار و تعمیق سرمایه گردد و در نهایت رشد اقتصادی کشور را تضمین می کند.

وی افزود: قابل ذکر است که پیشرفت فنی مورد بحث در اقتصاد ، پیشرفت های تکنولوژیکی است که در فرایند تولید مورد استفاده قرار می گیرد.

بنابراین توسعه تولیدات دانش بنیان که بتواند به توسعه تحقیقات در کشور منجر شود، تأثیر زیادی بر تحقق رشد اقتصادی مداوم در کشور دارد.

خضریان ادامه داد: تولیدات دانش بنیان برخلاف تولیدات سنتی، بر ابتکار و خلاقیت استوار است و فراوانی نیروی انسانی تحصیلکرده و متخصص نقش مهمی در پدید آمدن مزیت رقابتی ایفا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می توانیم در تولید دانش بنیان با شرایط رقابتی بهتری عمل کنیم

می توانیم در تولید دانش بنیان با شرایط رقابتی بهتری عمل کنیم