مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 10:272022-03-22اجتماعي

اجرای طرح تعویض پسماند خشک با گل، سبزه و ماهی قرمز در بندرعباس


رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس گفت: طی دو روز پایانی سال(28 و 29 اسفند)، طرح تعویض پسماند خشک با گل و سبزه و ماهی قرمز اجرا شد.

- ایسنا/هرمزگان رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس گفت: طی دو روز پایانی سال(28 و 29 اسفند)، طرح تعویض پسماند خشک با گل و سبزه و ماهی قرمز اجرا شد.

پوریا دروار صبح امروز (دوم فروردین ماه) با اعلام اینکه اجرای این طرح جهت ترغیب شهروندان برای تفکیک پسماند است، افزود: در روزهای پایانی سال اجرای این طرح می تواند در فرهنگ سازی برای شهروندان گام موثری باشد.

وی با اشاره به اینکه طرح تعویض پسماند خشک با گل، سبزه و ماهی قرمز یکی از ایده های بسیار خوب در سازمان پسماند است که در اجرای آن کمک شایانی به تفکیک پسماند خشک از مبدا می کند، تصریح کرد: جهت ترغیب شهروندان به تحویل پسماند خشک، به ازای آن گل ، سبزه و ماهی قرمز به آنها اهدا شد.

رییس سازمان پسماند ضمن تقدیر از استقبال شهروندان از اجرای این طرح خاطرنشان کرد: طی دو روز اجرای طرح در پارک دباغیان حجم زیادی پسماند خشک به سازمان پسماند تحویل داده شد.

دروار اجرای چنین طرح های جهت ترغیب بیشتر شهروندان را بسیار اثر گذار برشمرد و عنوان کرد: در سال جاری برنامه های مختلفی در سطح شهر بندرعباس جهت مشارکت بیشتر شهروندان در تفکیک پسماند خشک اجرا خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح تعویض پسماند خشک با گل، سبزه و ماهی قرمز در بندرعباس

اجرای طرح تعویض پسماند خشک با گل، سبزه و ماهی قرمز در بندرعباس