مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 10:472022-03-22سياسي

ضرورت ارائه خدمات شبانه روزی دستگاه ها در بنادر پل و لافت


نماینده مردم بندرعباس، قشم، خمیر و حاجی آباد در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه استان هرمزگان نه بعنوان استان گذر بلکه مقصد نهایی هموطنان در تعطیلات نوروز است بر لزوم فعالیت سه شیفت و شبانه روزی دستگاهها در بنادر همچون پل و لافت تاکید کرد.

- ایسنا/هرمزگان نماینده مردم بندرعباس، قشم، خمیر و حاجی آباد در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه استان هرمزگان نه بعنوان استان گذر بلکه مقصد نهایی هموطنان در تعطیلات نوروز است بر لزوم فعالیت سه شیفت و شبانه روزی دستگاهها در بنادر همچون پل و لافت تاکید کرد.

احمد مرادی صبح امروز (دوم فروردین ماه) در حاشیه بازدید از روند خدمات دهی به میهمانان نوروزی در بندر پل اظهار کرد: هموطنان و گردشگران نوروزی انتظار دارند حداکثر خدمات دهی را در این مدت سفر دریافت کنند، لذا دست اندارکاران این سفرها باید ضمن ارائه بهترین خدمات، کاستی ها و نقدهای مسافران در طرح سفرهای نوروزی بپذیرند و موضوعات مطروحه را فرصتی برای تجربه اندوزی بدانند.

وی با بیان اینکه استان هرمزگان به عنوان مقصد نهایی گردشگران همه ساله میزبان خیل عظیمی از گردشگران است، تصریح کرد: این استان بعنوان پایتخت سفرهای دریایی کشور در ایام فصول زمستان و بهار هر ساله به دلیل هوای مطبوع و خنک، پذیرای مسافران و گردشگران از سراسر کشور بویژه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ارائه خدمات شبانه روزی دستگاه ها در بنادر پل و لافت

ضرورت ارائه خدمات شبانه روزی دستگاه ها در بنادر پل و لافت