مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 10:472022-03-22اقتصادي

سفر بیش از 2 میلیون نفر به گیلان


مدیر کل میراث فرهنگی گیلان با اشاره به ورود بیش از دو میلیون مسافر به این استان، گفت: تاکنون اطلاعات بیش از 67 هزار نفر شب اقامت در مراکز اقامتی گیلان ثبت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، ولی جهانی در گفتگو با مهر با اشاره به آمارهای ورود مسافران و گردشگران نوروزی به استان گیلان با اشاره به رشد 40 درصدی ورود خودرو به استان از 29 اسفند ماه تاکنون در مقایسه با سال گذشته، اظهار کرد: در این مدت بر اساس آمارها بیش از 460 هزار خودرو وارد استان شده اند.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از دو میلیون گردشگر وارد استان گیلان شده اند، گفت: این تعداد در بازه زمانی 25 تا 29 اسفند ماه به استان گیلان سفر کرده اند.

مدیر کل میراث فرهنگی گیلان با اشاره به اینکه این تعداد گردشگر از طریق زمینی و هوایی به استان سفر کرده اند، افزود: ستاد تسهیلات سفر استان گیلان آماده کامل برای میزبانی از گردشگران و مسافران در ایام نوروز امسال دارند.

وی با تأکید بر اینکه تلاش شده تا همه امکانات و ظرفیت ها برای ارائه خدمات خوب و شایسته به مسافران در استان گیلان ارائه شود، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و بر اساس ابلاغ ستاد ملی مدیریت کرونا رعایت همه دستور العمل های بهداشتی از سوی اماکن اقامتی و گردشگری لازم و ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر بیش از 2 میلیون نفر به گیلان

سفر بیش از 2 میلیون نفر به گیلان