مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 11:022022-03-22سياسي

لزوم گفتمان سازی برای تقویت مجموعه های دانش بنیان و اشتغال آفرین


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر بر لزوم گفتمان سازی برای سوق دادن حمایت های مردمی به سمت مجموعه های دانش بنیان و اشتغال آفرینی تاکید کرد.

- ، حجت الاسلام محمدرضا طاهری صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به نامگذاری سال نو به تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین گفت: رهبر معظم انقلاب با توجه به ضرورت تحول اقتصادی در جامعه، در 10 سال گذشته شعارهایی را با رویکرد اقتصادی اعلام می کنند.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب این شعارها را تعیین می کنند تا با ایجاد یک حرکت عمومی و جهش در بخش تولید، تحولی در وضعیت معیشتی جامعه صورت بگیرد و با نوک پیکان حمله دشمن به کشور - که فعلاً در عرصه اقتصادی بیشترین فشار خود را بر مردم وارد می کند - مقابله شود.

حجت الاسلام طاهری ادامه داد: لازم است همه بزرگوارانی که به هر نحوی، ورودی در عرصه های تولیدی دارند و می توانند سرمایه های بزرگ و کوچک خود و دیگران را به سمت حمایت از مجموعه های دانش بنیان سوق بدهند و به نحوی برنامه ریزی کنند که بیشترین حجم کارآفرینی و اشتغال زایی در قالب این حرکت های اقتصادی، اتفاق بیفتد.

رسالت دستگاه های فرهنگی وی با اشاره به رسالت دستگاه های فرهنگی در تحقق شعار سال، یادآور شد: در سال جدید با این رویکردِ اعلامی از سوی رهبر معظم انقلاب به حمایت جدّی تری در عرصه تولید نیاز داری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم گفتمان سازی برای تقویت مجموعه های دانش بنیان و اشتغال آفرین

لزوم گفتمان سازی برای تقویت مجموعه های دانش بنیان و اشتغال آفرین