مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 11:072022-03-22ورزشي

با کمک دلسوزان ورزش اصفهان گلیم خودمان را از آب کشیدیم


رییس هیات قایقرانی استان اصفهان گفت:از لحاظ مالی اگر بخواهیم بودجه های دولتی را در نظر بگیریم که صفر بوده، اما خوشبختانه کسانی در اصفهان هستند که دلسوز ورزش اند و با کمک آن ها توانستیم گلیم خودمان را از آب بکشیم.

- سلمان قاضی عسگر، رییس هیات قایقرانی استان اصفهان، در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس اصفهان، در خصوص عملکرد هیات در سال 1400 اظهار داشت: علی رغم شرایط کرونا و خشکی زاینده رود، سال خوبی را در رشته قایقرانی طی کردیم، توانستیم شهرستان ها را به صورت ویژه فعال کنیم.

وی ادامه داد: کلاس های مربیگری، آموزشی،2 دوره مسابقات قهرمانی استان در شهرضا و 2 دوره در نجف آباد برگزار شد.

قاضی عسگر با بیان این که هیات قایقرانی شهرستان ورزنه را در سال 1400 راه اندازی کردیم، افزود: همچنین به هیا ت های شهرستان ها قایق های آموزشی تحویل داده شد تا بتوانند سال 1400 و 1401، فعالیت هایشان را چند برابر کنند.

رییس هیات قایقرانی استان اصفهان بیان داشت: در سال 1400 در رشته رفتینگ و در انتخابی مسابقات قهرمانی جهان تیم بانوان اول و آقایان دوم شدند و هر دو برای مسابقات قهرمانی جهان انتخاب شدند.

وی با اشاره به این که قرار بود سوم تا سیزدهم فروردین ماه 1401 این مسابقات در کشور ترکیه برگزار شود، عنوان داشت: شورای برون مرزی تشکیل شد، موافقت فدراسیون انجام شد، اسپا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با کمک دلسوزان ورزش اصفهان گلیم خودمان را از آب کشیدیم

با کمک دلسوزان ورزش اصفهان گلیم خودمان را از آب کشیدیم