مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 11:072022-03-22بين الملل

انصارالله: امارات در تیررس است؛ حملات آتی برای عربستان دردناک خواهد بود


عضو ارشد شورای سیاسی انصارالله گفت تداوم تجاوزگری علیه یمن برای آمریکا و انگلیس خطرناک است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، محمد البخیتی عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن، شامگاه دوشنبه، در گفت و گو با المیادین اظهار داشت زمانی که رژیم سعودی و امارات در خطر قرار می گیرند، توقف جنگ علیه یمن به نفع آمریکا و انگلیس می شود.

عضو شورای سیاسی انصارالله در این گفت و گو با اشاره به عملیات های اخیر ارتش یمن بیان کرد: این اولین بار است که عملیات ما شکستن محاصره خوانده می شود .

محمد البخیتی اضافه کرد: یمن در کشاورزی خود متکی به سوخت دیزل است و ائتلاف سعودی می داند که جلوگیری از ورود این فرآوردهای نفتی جلوگیری از زندگی در یمن است .

این عضو ارشد انصارالله همچنین گفت که صنعاء گزینه ای جز تنش و هدف قرار دادن تأسیسات نفتی عربستان سعودی در عمق این کشور نداشت و این عملیات ها به شکلی صعودی ادامه خواهد یافت .

محمد البخیتی همچنین با اشاره به اینکه ارتش یمن مقادیر زیادی موشک بالستیک، کروز و پهپاد در اختیار دارد، تأکید کرد: ما در تشدید عملیات علیه تأسیسات نفتی آن ها جدی هستیم .

تداوم تجاوزها علیه یمن خطری برای آمریکا و انگلیس البخیتی در این گفت و گو همچنین خاطرنشان کرد: تجاوز به یمن شاهد چند مرحله بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصارالله: امارات در تیررس است؛ حملات آتی برای عربستان دردناک خواهد بود

انصارالله: امارات در تیررس است؛ حملات آتی برای عربستان دردناک خواهد بود