مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 11:072022-03-22اجتماعي

کندوان برای چهارمین روز به سمت شمال یک طرفه شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، محمد احمدی فرمانده پلیس راه ولی آباد (سیاه بیشه) کندوان، اظهار کرد: طی روزهای گذشته باتوجه به ترافیک سنگین در محور کندوان، این مسیر به صورت یک طرفه اعلام شد و یک لاین محور مسدود شد.

وی افزود: باتوجه به ترافیک حدود 6 یا 7 کیلومتری در محدوده استان البرز احتمال می رود محدودیت یک طرفه حدود 4 تا 5 ساعت زمان ببرد و اگر بر این حجم ترافیک افزوده شود، بر ساعت اعمال محدودیت نیز افزوده خواهد شد.

فرمانده پلیس راه ولی آباد (سیاه بیشه) کندوان با بیان اینکه از ساعت 10 مرزن آباد مسدود و تا تخلیه کامل ترافیک از استان البرز برای چندساعتی به صورت یک طرفه از مسیر جنوب به شمال است، اضافه کرد: امروز چهارمین روزی است که تردد در محور کندوان به صورت یک طرفه اعلام شده است.

این مسوول تصریح کرد: باتوجه به حجم بالای بار ترافیکی، پلیس راه مجبور به اعمال محدودیت یک طرفه شده از مردم فهیم منطقه درخواست می شود علاوه بر همکاری باگیت های پلیس راه از تردد به سمت شمال به جنوب به شدت پرهیز کنند تا تداخلی در اعمال محدودیت نداشته باشیم.

احمدی در پایان گفت: پلیس راه استان مازندران باتمام ظرفیت و امکانات تلاش در جهت روان سازی ترافیک و آرامش در سفر برای مسافران نوروزی تمام تلاش خود را در دستور کار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کندوان برای چهارمین روز به سمت شمال یک طرفه شد

کندوان برای چهارمین روز به سمت شمال یک طرفه شد