مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 12:072022-03-22سياسي

ساماندهی خدمات به زائران راهیان نور


مسوول کمیته پشتیبانی ستاد راهیان نور سپاه کربلا گفت: روزانه 800 تا هزار وعده غذایی ( صبحانه،ناهار و شام) را تهیه و به زائر تحویل می دهیم تا ساماندهی توزیع غذا به زائران هم انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری ،جواد نصیری معاون آماد و پشتیبانی و مسوول کمیته پشتیبانی ستاد راهیان نور سپاه کربلا در حاشیه اردوهای راهیان نور،  اظهار کرد: خیلی خرسندیم که با توجه به شرایط کرونایی، دوباره شاهد اعزام به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در قالب راهیان نور هستیم.

وی با بیان اینکه از چندماه قبل در چند محور پیگیر امور پشتیبانی از راهیان نور بودیم،گفت: یکی از محورها، مساله ایاب و ذهاب زائران بود که با پایانه استان و همچنین معاونت پشتیبانی اردویی جلساتی باموضوع قیمت ها و ایمنی اتوبوس ها برگزار کردیم.

معاون آماد و پشتیبانی ستاد راهیان نور سپاه کربلا اضافه کرد:  مسوولان راهور را در بخش ایمنی اتوبوس ها قبل از حرکت زائران، پای کار آوردیم و  همچنین معاونت ایمنی سپاه کربلا نیز پای کار آمدند.

این مسوول با اشاره به اینکه در  چند سال گذشته زیرساخت ها در مناطق جنوب مورد استفاده قرار نگرفت، تصریح کرد: جهت بازسازی مناطق چند دستگاه کامیون و تریلی و امکانات مورد نیاز و همچنین در بحث خوراک، جیره غذای خشک را به سمت مناطق ارسال کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی خدمات به زائران راهیان نور

ساماندهی خدمات به زائران راهیان نور