مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 12:272022-03-22اقتصادي

بویینگ 737 سرنوشت سهام بویینگ را تعیین کرد


سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری بویینگ در چین به دنبال سال ها تحولات این سازنده آمریکایی رخ داد و چشم انداز بررسی مجدد نظارتی را افزایش و سهام آن را به شدت کاهش داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از نیوز، پس از سقوط یک هواپیمای بویینگ 737-800 NG مربوط به شرکت هواپیمایی شرقی چین (China Eastern) که در یک پرواز داخلی با بیش از 130 سرنشین سقوط کرد، سهام بویینگ در وال استریت 3.

6 درصد کاهش یافت و سهام شرق چین در معاملات روز دوشنبه در هنگ کنگ با کاهش 6.

5 درصدی بسته شد.

هیچ نشانه روشنی در مورد علت سقوط وجود ندارد و بررسی ها می تواند برای ماه ها و حتی سال ها قبل از تعیین رسمی ادامه یابد اما این پاسخ تاثیر قابل توجهی برای شرکت بویینگ به همراه دارد زیرا اخیرا با دو هواپیمای شاخص 737 مکس تک راهرو و 787 دریم لاینر دو راهرو سروکار دارد.

راب اسپینگارن، مدیرعامل یک شرکت تحلیل مالی می گوید: فکر می کنم نتایج این اتفاق خاص مهم است زیرا نگرانی در مورد اعتبار وجود دارد و به نظر من جامعه سرمایه گذاری تا حدودی در مورد بویینگ توقف خواهد کرد تا زمانی که اطلاعات مربوط به این حادثه منتشر شود .

بویینگ که نماد صنعت است، بزرگترین صادرکننده تولیدی در ایالات متحده، یکی از بزرگترین پیمانکاران دولت فدرال، دارای سهام بلو چیپ و یک کارفرمای بزرگ است که ثروتش به شکل گیری اقتصاد ایالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بویینگ 737 سرنوشت سهام بویینگ را تعیین کرد

بویینگ 737 سرنوشت سهام بویینگ را تعیین کرد