مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 12:422022-03-22سياسي

جشنواره عطر ظهور در 11 رشته در کاشان برگزار می شود


مشاور فرهنگی شهردار کاشان از برگزاری جشنواره عطر ظهور در 11 رشته در کاشان خبر داد.

- حجت الاسلام والمسلمین محمد شیخ استرکی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به فرارسیدن ماه شعبان و لزوم درک هر چه بهتر این ماه اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان و سال جدید جشنواره عطر ظهور در 11 رشته در کاشان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره با رویکرد آشنایی هرچه بهتر و بیشتر کارکنان شهرداری کاشان و خانواده های آنان با مباحث مهدوی و روایات و احادیث مهدویت وتقویت باورهای مهدوی برگزار می شود، ابراز داشت: از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره تقویت روحیه کار مشترک معنوی و مهدوی در بین خانواده های کارکنان است.

مشاور فرهنگی شهردار کاشان خاطرنشان کرد: شروع جشنواره همزمان با میلاد حضرت بقیه الله (عج) و مبنای این جشنواره 40 حدیث از احادیث نورانی معصومین درباب زیبایی های ایام ظهور امام زمان (عج) در قالب زیبایی های اقتصادی، فرهنگی سیاسی و اجتماعی و غیره است.

وی گفت: کارکنان شهرداری کاشان و خانواده های آنها در این 11 رشته از جمله نقاشی، طراحی، خطاطی، عکاسی، حفظ چهل حدیث، تئاتر خانوادگی، نمایش عروسکی، سرود و همخوانی پدر و فرزندان، مداحی و دکلمه خوانی پرسنل محترم و یا فرزندانشان در دو مقطع زیر 16 سال و بالای 16 سال با هم به رقابت می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره عطر ظهور در 11 رشته در کاشان برگزار می شود

جشنواره عطر ظهور در 11 رشته در کاشان برگزار می شود