مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 13:222022-03-22حوادث

بازدیدهای مداوم آتش نشانی شیراز با هدف ارتقاء ایمنی مسافران


رییس سازمان آتش نشانی شیراز، از آماده باش و انجام بازدیدهای مداوم آتش نشانان این کلانشهر با هدف کمک تامین و حفظ ایمنی مسافران نوروزی خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس سازمان آتش نشانی شیراز، از آماده باش و انجام بازدیدهای مداوم آتش نشانان این کلانشهر با هدف کمک تامین و حفظ ایمنی مسافران نوروزی خبر داد.

محمدهادی قانع سه شنبه دوم فروردین در گفت وگو با خبرنگاران ارائه سریع خدمات ایمنی به مسافران نوروزی و بحث پیشگیری از حوادث را از مهمترین اهداف سازمان آتش نشانی در ایام نوروز عنوان کرد.

او افزود: در این ایام، با ورود مسافران به شهر شیراز، با افزایش جمعیت و نیز ترافیک شهری، افزایش سرعت دسترسی به حوادث و نقاط حادثه خیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است و از آنجایی که تعداد زیادی از مسافران در شب به برپاکردن چادر اقدام می کنند، احتمال وقوع آتش سوزی و خطر گاز گرفتگی بیشتر می شود لذا بحث ایمن سازی محل های استقرار مسافران در دستور کار سازمان آتش نشانی قرار دارد.

خاطرنشان کرد: از این رو گروه های داوطلب و آتش نشانان این سازمان علاوه بر استقرار در نقاط حادثه خیز، به صورت شبانه روزی به بازدید پیشگیرانه محل های اسکان مسافرین می پردازند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدیدهای مداوم آتش نشانی شیراز با هدف ارتقاء ایمنی مسافران

بازدیدهای مداوم آتش نشانی شیراز با هدف ارتقاء ایمنی مسافران