مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 13:372022-03-22سياسي

ضرورت ارائه خدمات شبانه روزی دستگاه ها در بنادر پل و لافت


نماینده مردم هرمزگان در مجلس با بیان اینکه هرمزگان نه به عنوان استان گذر بلکه مقصد نهایی هموطنان در تعطیلات نوروز است بر لزوم فعالیت سه شیفت و شبانه روزی بنادر تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دو سال قبل شاهد کاهش شمار گردشگران به این استان بودیم اما امسال به اجرای دوباره طرح تسهیل سفرهای نوروزی گردشگران زیادی در حال عزیمت به استان به ویژه جزایر هستند که خدمات دهی و نظارت بیشتری را می طلبد.

مرادی ادامه داد: هموطنان و گردشگران سفرهای دریایی انتظار دارند حداکثر خدمات دهی را در این مدتی که در استان هستند، داشته باشند، لذا در بندر پل و لافت همه دستگاههای فعال هم گمرک، سازمان بنادر و منطقه آزاد قشم باید به صورت سه شیفت و شبانه روز فعال بوده و یک زنجیره ای از خدمات رسانی مطلوب و قابل توجهی را دنبال کنند.

وی بر لزوم نظارت دقیق مجموعه فرمانداران بر روی برفرایند خدمات رسانی کلیه دستگاهها تاکید کرد.

مرادی در رابطه با استقرار پنج فروند شناور همیار ناجی، یک فروند شناور آتش خوار در مسیر پهل -لافت، اظهار کرد: استقرار این تجهیزات در راستای ارتقا سطح ایمنی سفرهای دریایی جای قدردانی دارد اما نباید به همین مقدار اکتفا کرد بلکه در کنار افزایش امکانات باید نظارت ها نیز تا پایان طرح تسهیل سفرهای دریایی نوروز 1401 با قوت ادامه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ارائه خدمات شبانه روزی دستگاه ها در بنادر پل و لافت

ضرورت ارائه خدمات شبانه روزی دستگاه ها در بنادر پل و لافت