مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 13:472022-03-22سياسي

تاکید بر اعتماد به توان و دانش داخلی و شرکت های دانش بنیان


مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، در پیامی با تبریک فرارسیدن سال نو تاکید کرد که نتیجه اعتماد به توان و دانش داخلی و شرکت های دانش بنیان، - مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، در پیامی با تبریک فرارسیدن سال نو تاکید کرد که نتیجه اعتماد به توان و دانش داخلی و شرکت های دانش بنیان،  توسعه صنعت پتروشیمی، افزایش سطح داخلی سازی در صنعت، کاهش بیش از پیش خام فروشی، خلق حداکثری ثروت و اشتغال زایی است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، متن پیام دکتر علی عسکری بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم قرنی جدید و سالی نو آغاز شد و بی شک در آمیختن آن با عطر مهدوی (عج) نویدبخش سال و قرنی مبارک و ان شاءالله همراه با پایان انتظارها برای ظهور ناجی عالم بشریت است، آغاز این سال را به همه همکاران خود در خانواده بزرگ و پر افتخار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس تبریک و تهنیت عرض می کنم.

سال 1401 که حلول آن را به جشن نشسته ایم، از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به نام تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده است.

ما عمیقأ معتقد هستیم که توسعه صنعت پتروشیمی، تکمیل زنجیره ارزش و توسعه صنایع پایین دستی مبتنی بر اقتصاد مردمی و عدالت پایه، جز با تکیه بر توان و دانش داخلی و عزم جوانانی که شرکت های دانش بنیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر اعتماد به توان و دانش داخلی و شرکت های دانش بنیان

تاکید بر اعتماد به توان و دانش داخلی و شرکت های دانش بنیان