مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 13:522022-03-22حوادث

شوهر مزاحم باعث اخراج زن سابقش از محل کار شد


رییس پلیس فتا استان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری یک مزاحم اینترنتی خبر داد که با ایجاد مزاحمت در شبکه های اجتماعی برای همسر سابق خود باعث سلب آسایش و در نهایت اخراج وی از محل کارش شده بود.

- سرهنگ علی عباسی کسانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص این خبر، اظهار داشت: خانم جوانی پس از مراجعه به پلیس فتا در شکایتی عنوان کرد شخص ناشناسی از طریق شبکه های اجتماعی اقدام به تهدید وی، دوستان و آشنایانش کرده که این کار باعث برهم خوردن آرامش روحی او و رعب و وحشت اطرافیانش شده و در نهایت اخراج وی از محل کارش شده بود.

    وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی موفق به شناسایی عامل تهدید کننده شده و دریافتند این فرد با ایجاد صفحه ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام با توجه به شناختی که از خانواده و دوستان و آشنایان زن جوان داشته، نسبت به ایجاد مزاحمت اقدام کرده است.

سرهنگ عباسی تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا در ادامه و پس از هماهنگی با مقام قضایی نسبت به دستگیری عامل مزاحمت های اینترنتی اقدام کردند که این فرد در بازجویی ها به جرم خود اعتراف و عنوان کرد همیشه احساس می کرده است که افرادی برای همسر سابقش ایجاد مزاحمت می کنند و به همین دلیل از آن ها خواسته است که ارتباط خود را در فضای مجازی با وی قطع کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوهر مزاحم باعث اخراج زن سابقش از محل کار شد

شوهر مزاحم باعث اخراج زن سابقش از محل کار شد