مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 14:172022-03-22پزشكي

بازدید سرزده رییس دانشگاه از سه بیمارستان در شیراز


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز صبح امروز به صورت سرزده از سه بیمارستان شهید دکتر فقیهی، حضرت علی اصغر(ع) و شهید دکتر بهشتی شیراز بازدید کرد تا از نزدیک بر فرآیندهای ارائه خدمت در این مراکز درمانی نظارت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سید وحید حسینی ضمن تبریک عید نوروز و آرزوی موفقیت برای کادر درمان در سال جدید، ابتدا با حضور در مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر فقیهی، از بخش های مختلف این بیمارستان شامل اتفاقات، ICU و داخلی بازدید کرد و نحوه ارائه خدمت و چالش ها و نیازمندی های این مرکز درمانی را مورد بررسی قرار داد.

مسئول ارشد حوزه سلامت فارس در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش های بی وقفه کارکنان این بیمارستان به ویژه در ایام نوروز، با مراجعان و کارکنان این مرکز درمانی گفت و گو کرده و از نزدیک در جریان مسائل آنها قرار گرفت.

رییس دانشگاه در ادامه از آیت الله سیدمحمد فقیه ، امام جمعه نی ریز و عضو مجلس خبرگان رهبری نیز عیادت کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ادامه با حضور در مرکز آموزشی درمانی حضرت علی اصغر (ع)، روند خدمت رسانی به بیماران را در ایام تعطیل مورد بررسی قرار داد.

وی از بخش های مراقبت های ویژه و اتفاقات این بیمارستان بازدید کرد و ضمن پایش آمادگی این بیمارستان در تعطیلات نوروز، شیوه خدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید سرزده رییس دانشگاه از سه بیمارستان در شیراز

بازدید سرزده رییس دانشگاه از سه بیمارستان در شیراز