مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 14:472022-03-22بين الملل

رشد بی سابقه قیمت ها و قفسه های خالی سوغات تحریم روسیه برای اروپا و آمریکا


اعمال تحریم علیه روسیه موجب شده است مردم کشورهای غربی از جمله اعضای اتحادیه اروپا و آمریکا، با افزایش تورم و بالا رفتن قیمت کالاهای خوراکی و بنزین مواجه شوند و شاهد اعتراضات نسبتا گسترده در این کشورها باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، اخیرا انگلیس و آمریکا نفت روسیه را تحریم کردند و حالا خبر می رسد قرار است در سفر امروز جو بایدن، رییس جمهور آمریکا، به بروکسل اتحادیه اروپا هم درباره تحریم نفت روسیه تصمیم گیری کند.

قیمت گاز در اروپا حتی پیش از درگیری شدن روسیه با اوکراین طی یک سال چند برابر شده بود و حالا فقط در چند هفته باز هم رشد قابل توجهی را به ثبات رسانده است.

در حال حاضر میزان ذخایر گاز انبار شده در اروپا به شدت کاهش یافته و کشورهای عضو اتحادیه اروپا این زمستان تمام نشده درگیر تأمین گاز برای زمستان سال آینده هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازراشاتودی، اعمال تحریم های بی سابقه ای علیه روسیه از سوی اروپا و آمریکا موجب شده است تا شاهد افزایش و تورم و بالا رفتن قیمت کالاها به خصوص حامل های انرژی در سطح این کشورها باشیم.

هزینه کود کشاورزان به شدت افزایش یافته و کامیونداران هم در تامین سوخت مورد نیاز خود با افزایش قابل توجه هزینه مواجه شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد بی سابقه قیمت ها و قفسه های خالی سوغات تحریم روسیه برای اروپا و آمریکا

رشد بی سابقه قیمت ها و قفسه های خالی سوغات تحریم روسیه برای اروپا و آمریکا