مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 15:022022-03-22سياسي

توزیع عادلانه دانش در جامعه نقطه مشترک رسانه ها و پارک علم فناوری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو،حامد قادرزاده در نشست با خبرنگاران رسانه های گروهی استان کردستان، با بیان اینکه پارک علم و فناوری از عامل های پیشرفته است که امروز در دنیا به عنوان مکمل آموزشی شناخته شده است، - رییس پارک علم و فناوری استان کردستان گفت: پارک علم و فناوری همچون خبرنگاران و رسانه ها، رسالت کاری خویش را توزیع عادلانه دانش و آگاهی در جامعه، آگاهی بخشیدن به مردم و توسعه علم و دانش می داند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو،حامد قادرزاده در نشست با خبرنگاران رسانه های گروهی استان کردستان، با بیان اینکه پارک علم و فناوری از عامل های پیشرفته است که امروز در دنیا به عنوان مکمل آموزشی شناخته شده است، اظهار کرد: هر فرآیند دریافتی نیازمند سیستم هاضمه است و پارک علم و فناوری نیز مرکز هاضمه علم است.

وی با اشاره به اینکه همانطور که اصل رسانه سر ریز کردن مولفه های مثبت جامعه است ادامه داد: پارک علم و فناوری نیز دانش آموخته مطلوب را به جامعه معرفی می کند و مرکز سرریز خلق ایده و تولید جدید است.

رییس پارک علم و فناوری استان با بیان اینکه اگر چه دانشگاه مرکز دانش است، اما بیش از 80 درصد آموزش های انسان از آموزش های غیر رسمی به دست می آید و هر روز سهم آموزش های غیر رسمی افزایش می یابد، افزود: سهم عوامل مختلف در ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع عادلانه دانش در جامعه نقطه مشترک رسانه ها و پارک علم فناوری است

توزیع عادلانه دانش در جامعه نقطه مشترک رسانه ها و پارک علم فناوری است