مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 15:322022-03-22سياسي

فتح المبین مقدمه ای برای فتح خرمشهر بود


پیشکسوت و رزمنده دوران دفاع مقدس با اشاره به حال و هوای جبهه ها در ایام نوروز، گفت: در جبهه هم دید و بازدید و پذیرایی بود و روزهای سال نو در خط مقدم با گز و سوهان و خوراکی های متداول از یکدیگر پذیرایی می کردند.

- محمد نادرالاصلی پیشکسوت دفاع مقدس در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه روز دوم فروردین ماه سالگرد عملیات فتح المبین است و در پی این عملیات بخش وسیعی از سرزمین مان آزاد شد، اظهار داشت: تا قبل از عملیات فتح المبین جبهه ها فروغ چندانی نداشت اما این عملیات وپیشرفت های مربوط به آن باعث شد که مردم به سمت جبهه ها بیایند.

فتح المبین مقدمه ای برای فتح خرمشهر بود وی افزود: مارش حمله شب اول فروردین 61 نواخته شد و من هم مثل دوستانم شهید فخاری، شهید علی نصری اعزام شده بودم و در مراحل مختلف این عملیات حضور داشتم؛ عملیات فتح المبین مقدمه ای برای فتح خرمشهر شد و خرمشهر، فتح الفتوح بود.

نادرالاصلی با تأکید بر اینکه مردم اصفهان مردم شهیدپروری هستند، خاطرنشان کرد: در این عملیات اصفهان، بیش ترین اعزام ها را داشت؛ در آن زمان پس از عملیات محرم ، تیپ کربلا به لشکر امام حسین(ع) تبدیل و یگان های اصفهان لبریز از نیرو شد، بسیاری از اصفهانی هایی که اعزام شدند از یگان هایی مثل تیپ مرتضی قربانی و مهدی تاج بودند که به پادگان جندی شاپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتح المبین مقدمه ای برای فتح خرمشهر بود

فتح المبین مقدمه ای برای فتح خرمشهر بود