مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 15:422022-03-22سياسي

حکم تنبیه اراذل در صحنه اجرا می شود/ تجاوز مرزی کولبری قلمداد نشود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار قاسم رضایی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه امسال با عنوان سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین توسط مقام معظم رهبری نام گذاری شده است، اظهار کرد: نیروی انتظامی در راستای تحقق شعار سال به طور جد مقابله با قاچاق را که بر تولید اثر سو دارد در دستور کار قرار داده است.

جانشین فرمانده ناجا گفت: فعال کردن بازارچه ها در دستور کار دولت قرار دارد و اگر هدفمند فعال شود بر کاهش قاچاق تاثیر می گذارد.

وی خاطرنشان کرد: نباید تجاوز مرزی، قاچاق سلاح و مشروبات الکلی را کولبری جلوه  دهیم چراکه بسیاری از قتل ها به دلیل دسترسی آسان یک فرد به سلاح است.

جانشین فرمانده ناجا از افزایش 50درصدی کشفیات مشروبات الکلی خبر داد و گفت: نباید متجاوز مرزی، قاچاق سلاح، مشروبات الکلی و کالاهای ممنوعه را به عنوان کوله بر تلقی کرد، چراکه براساس رصدهای انجام شده، پشت قضیه آنها یک مافیاست.

وی تصریح کرد: تبیین این مهم نیاز به یک گفتمان عمومی دارد؛ وجود سلاح شورشی صدمات زیادی داشته و اکثر قتل های کشور نیز ناشی از دسترسی آسان به سلاح است که باید امسال به جد جلوی این کارها گرفته شود.

رضایی افزود: امنیت اخلاقی از دیگر موضوعاتی است که نیروی انتظامی در سالجاری مورد توجه قرار داده است افسران ما د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم تنبیه اراذل در صحنه اجرا می شود/ تجاوز مرزی کولبری قلمداد نشود

حکم تنبیه اراذل در صحنه اجرا می شود/ تجاوز مرزی کولبری قلمداد نشود