مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 15:472022-03-22اجتماعي

کاهش دمای هوا در خراسان جنوبی/ احتمال بارش خفیف در برخی نقاط شمالی و مرکزی


کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی از کاهش دمای هوا تا صبح پنج شنبه در استان خبرداد و گفت: احتمال بارش خفیف از امشب تا عصر فردا در برخی نقاط شمالی و مرکزی استان وجود دارد.

- سمیه لطفی، کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند، اظهارداشت: مطابق با الگوی نقشه ها، داده ها و تصاویر ماهواره ای هواشناسی، امروز و فردا چهارشنبه افزایش ابر در منطقه رخ می دهد.

وی افزود: احتمال بارش خفیف از امشب تا عصر فردا چهارشنبه در برخی نقاط شمالی  و مرکزی استان همچون شهرستان های فردوس، شمال طبس، بیرجند و سرایان وجود دارد.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی تصریح کرد: از روز سه شنبه تا روز پنج شنبه نیز گاهی افزایش سرعت وزش باد و گرد و خاک  در برخی نقاط از جمله مرز شرقی و شهرستان زیرکوه قابل پیش بینی است.

لطفی یادآور شد: با افزایش گرادیان فشار در منطقه از پنج شنبه تا عصر شنبه هفته آینده برای غرب خراسان جنوبی وزش باد شدید ،خیزش گرد و خاک،کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی پیش بینی می شود.

وی خاطرنشان کرد: به لحاظ دمایی نیز تغییرات دما از امروز تا صبح پنج شنبه کاهشی است.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: در شبانه روز گذشته قاین با حداقل دمای 7 درجه سلسیوس سردترین و دهسلم نهبندان با حداکثر دمای 23 درجه سلسیوس گرمترین نقاط استان گزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش دمای هوا در خراسان جنوبی/ احتمال بارش خفیف در برخی نقاط شمالی و مرکزی

کاهش دمای هوا در خراسان جنوبی/ احتمال بارش خفیف در برخی نقاط شمالی و مرکزی