مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 17:022022-03-22سياسي

مقابله با قاچاق کالا در سال جاری تشدید می شود


جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اعلام اینکه پلیس در 1401 به طور جد مقابله با قاچاق را که بر تولید ملی اثر سوء دارد، را تشدید می کند، - گفت: دستور کار دولت فعال کردن بازارچه های مرزی است که اگر هدفمند فعال شود تأثیر مثبتی بر کاهش قاچاق کالا دارد.

سردار قاسم رضایی،امروز سه شنبه (دوم فروردین ماه) در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کردستان با ابراز خرسندی از برقرار ی امنیت در کشور اظهار کرد: در سایه الطاف الهی و رشادت شهدا و نیروهای نظامی و انتظامی کشوری آرام با امنیت بالا داریم.

وی افزود: با وجود توطئه های دشمنان در بیرون مرزها علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در داخل کشور امنیت و آرامش برقرار است به گونه ای که امسال سفرها نسبت به 98 بیش از 60 درصد افزایش یافته است.

جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه نیروی انتطامی خود را خادم مردم می داند، بیان کرد: در این راستا و به منظور ارائه خدمات و امنیت بهتر و بیشتر به مردم هیچگاه شب و روز نمی شناسد و در ایام تعطیلات نوروزی طبق تکلیف در حال آماده باش بوده است.

وی با اشاره به شعار سال 1401 از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین ادامه داد: نیروی انتظامی در کنار، مجلس، دولت و دستگاه قضایی انقلابی و مردمیبرای تحقق شعار سال برنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با قاچاق کالا در سال جاری تشدید می شود

مقابله با قاچاق کالا در سال جاری تشدید می شود