مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 17:272022-03-22سياسي

ششمین دوره مسابقات شطرنج بین المللی جام خاوران برگزار می شود


مسابقات شطرنج بین المللی جام خاوران در 4 جدول ریتد آزاد همراه با بلیتس ریتد و مسابقه تیمی سیامی به روش سوییسی 5 تا 10 فروردین در بیرجند برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین مهم عملی نشد تا اینکه با تدابیر ستاد کرونای کشور از یک ماه قبل تصمیم بر برگزاری این مسابقات به شکل بین المللی گرفته شد.

پنجشنبه هفته گذشته هم آخرین هماهنگی ها در جلسه ای با حضور معاون سیاسی_ امنیتی استانداری خراسان جنوبی و نمایندگان دستگاه های مربوط استانداری برگزار شد و در این جلسه برای تأمین اعتبار یکصد میلیون تومان برای این منظور توسط استانداری قول مساعد داده شد.

در دومین روز از سال 1401 که سه روز به برپایی این رقابت ها باقی مانده است محمد خسروی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ششمین دوره مسابقات شطرنج بین المللی جام خاوران در چهار جدول ریتد آزاد و زیر 18 سال به همراه بلیتس ریتد و مسابقه جذاب تیمی سیامی به روش سوییسی پنج تا 10 فروردین ماه سال جاری با حضور بیش از 315 شطرنج باز داخلی و خارجی در بیرجند برگزار می شود.

به گفته وی بر اساس آخرین هماهنگی که پنجشنبه گذشته با حضور معاون سیاسی _ امنیتی استانداری و نمایندگان دستگاه های مربوط انجام شد ششمین دوره مسابقات شطرنج بین المللی جام خاوران در سه سالن هتل سپهر بیرجند با رعایت همه دستورالعمل های اعلامی از سوی ستاد کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ششمین دوره مسابقات شطرنج بین المللی جام خاوران برگزار می شود

ششمین دوره مسابقات شطرنج بین المللی جام خاوران برگزار می شود