مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 17:572022-03-22اجتماعي

جاده های زنجان لغزنده است/ تردد در محور تهم- چورزق نیاز به زنجیر چرخ دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، با آغاز تعطیلات نوروز تردد در محورهای استان زنجان افزایش یافته و توصیه کارشناسان به رانندگان این است که برای حفظ ایمنی خود و همراهان خود باید دقت بیشتری در رانندگی داشته باشند.

در این رابطه رییس پلیس راه استان زنجان با اشاره به افزایش ترددها در محورهای استان زنجان اظهار کرد: در حال حاضر به دلیل بارش باران جاده های استان لغزنده است.

محمدعلی عظیمی از بارش باران در محور تهم به چورزق خبر داد و گفت: تردد در این محور نیاز به زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی دارد.

وی با اشاره به افزایش میزان ترددها در محورهای استان زنجان از جمله آزادراه زنجان به قزوین و زنجان به تبریز گفت: ترافیک در این دو محور نیمه سنگین گزارش شده است.

رییس پلیس راه استان زنجان از وقوع دو تصادف منجر به مصدومیت طی 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: این تصادفات در محورهای زنجان- قزوین و زنجان به میانه روی داده است.

وی واژگونی پراید در محور زنجان به میانه و برخورد پژو پارس با نیوجرسی را دو تصادف روز گذشته اعلام کرد و افزود: دلیل هر دوی این تصادف خستگی و خواب آلودگی راننده خودروها گزارش شده است.

عظیمی با توصیه به رانندگان برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تصریح کرد: با رانندگی ایمن از سلامت خود و همراهان و دیگر مسافران مراقبت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده های زنجان لغزنده است/ تردد در محور تهم- چورزق نیاز به زنجیر چرخ دارد

جاده های زنجان لغزنده است/ تردد در محور تهم- چورزق نیاز به زنجیر چرخ دارد