مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 18:372022-03-22پزشكي

معاون وزیر بهداشت: طرح های نیمه تمام بخش بهداشت و درمان تکمیل می شود


معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدید از مجموعه های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: طرح های نیمه تمام بخش بهداشت و درمان تکمیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، عصر امروز سعید کریمی معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با سفر به سمنان و حضور در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، از تعدادی از مراکز درمانی و پروژه های جدید و توسعه ای در حال ساخت این دانشگاه بازدید کرد.

 در این بازدیدها که رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از معاونان و مدیران دانشگاه نیز حضور داشتند، کریمی در اولین برنامه بازدید و دیدار عیدانه خود، از مرکز سوانح و سوختگی و بخش ICU کرونا مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی کوثر سمنان بازدید کرد.

وی ضمن عرض خداقوت و تبریک سال جدید به کادر درمان، روند ارائه خدمات درمانی در این مرکز را مورد بررسی قرار داد.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اهدای هدایایی از زحمات و تلاش های تمام همکاران در یک سال اخیر به ویژه مدیریت و کنترل بیماری کووید- 19 تقدیر کرد.

کریمی از بخش ها و واحدهای مختلف پروژه در حال ساخت مرکز جامع سرطان و رادیوتراپی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان واقع در مرکز آموزشی پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر بهداشت: طرح های نیمه تمام بخش بهداشت و درمان تکمیل می شود

معاون وزیر بهداشت: طرح های نیمه تمام بخش بهداشت و درمان تکمیل می شود