مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 18:522022-03-22حوادث

بازداشت ضارب زنِ دزفولی در تهران


گفتنی است، طی روز های گذشته ویدئویی از ضرب و شتم یک زن توسط مردی مسلح در یکی از خیابان های دزفول به صورت گسترده در فضای مجازی کشور و شبکه های ضدانقلاب منتشر شد که واکنش های زیادی به همراه داشت.

- فرمانده انتظامی دزفول گفت: فردی که چندی پیش با سلاح کلاشینکف اقدام به ضرب و جرح یک زن در ملأعام کرده و کلیپ آن در فضای مجازی پخش شده بود، دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس سرهنگ روح الله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول اظهار کرد: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر قدرت نمایی و ضرب و جرح یک زن با سلاح و اعمال زور و متعاقب آن متواری شدن متهم، موضوع دستگیری به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ابتدا توسط مأموران دو نفر از همدستان متهم دستگیر و در سحرگاه شب گذشته کارآگاهان ویژه پلیس آگاهی با انجام کار های اطلاعاتی و اقدامات فنی پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در شرق تهران شدند و پس از هماهنگی با مرجع قضایی و در یک عملیات پیچیده و مقتدرانه و منسجم پلیسی در شرق تهران متهم اصلی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول در ادامه عنوان کرد: متهم هیچ گونه ارتباطی با نهاد های نظامی و دولتی نداشته و علت ضرب و جرح، اختلافات خانوادگی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت ضارب زنِ دزفولی در تهران

بازداشت ضارب زنِ دزفولی در تهران