مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 20:022022-03-22اقتصادي

مشکل تردد در خارگ رفع می شود/ آمادگی سرمایه گذاران خارجی


بخشدار ویژه خارگ از تلاش برای رفع مشکل تردد اهالی این جزیره خبر داد و گفت: تعدادی از شرکت هاید اخلی و دو سرمایه گذار خارجی آمادگی خود را در این زمینه اعلام کردند.

- اظهار داشت: یکی از مسائل و مشکلات اصلی جزیره خارگ بحث تردد دریایی اهالی و ساکنین شریف این جزیره بوده که اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

وی افزود: با همت نماینده مردم شریف شهرستان بوشهر، گناوه، دیلم، استاندار و فرماندار بوشهر با هم افزایی و همگرایی صورت پذیرفته اقدامات مناسبی از سوی وزارت نفت در این زمینه تسهیل تردد دریایی اهالی صبور این خارگ صورت گرفته است.

بخشدار ویژه خارگ افزود: پس از اقدام اولیه صورت گرفته کارگروهی با حضور مدیریت عملیات عمومی و اداره بندر و دریانوردی خارگ در این بخشداری در راستای ساماندهی شناورهای مسافری در قالب قرارداد جدید شکل گرفت.

وی گفت: در این زمینه تاکنون چندین شرکت کشتیرانی داخلی رزومه و لیست شناورهای مسافری خود را برای بررسی به این بخشداری ارسال کرده اند و همچنین دو سرمایه گذار خارجی برای حضور در این خط اعلام آمادگی کرده اند، که پس از بررسی های لازم در خصوص توانمندی های فنی و پشتیبانی اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل تردد در خارگ رفع می شود/ آمادگی سرمایه گذاران خارجی

مشکل تردد در خارگ رفع می شود/ آمادگی سرمایه گذاران خارجی