مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 20:222022-03-22پزشكي

مسافران نوروزی پروتکل های بهداشتی را فراموش نکنند


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه با بیان اینکه مسافران مدت سفر خود را کوتاه کنند گفت: گردشگران و مسافران در سفرهای نوروزی رعایت پروتکل های بهداشتی را فراموش نکنید.

- عصمت حیدری در حاشیه بازدید از ستادهای اسکان مسافرین نوروزی شهرستان گناوه در گفت وگو با همچنان ادامه دارد و هرگونه سهل انگاری در رعایت پروتکل های بهداشتی می تواند منجر به یک پیک سنگین و مرگ بار تر از پیک های قبلی شود.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه اظهار داشت: مسافرین نوروزی با تکمیل ظرفیت هتل ها و مکان های اسکان طی دو روز گذشته بهتر است زمان حضور در شهرستان گناوه را به دو روز کاهش دهند و هنگام حضور در بازارها و مکان ها شلوغ و پرتردد از ماسک مناسب استفاده کنند.

حیدری عنوان داشت: بازرسین بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه به طور مستمر از همه هتل ها، مسافرخانه ها و مدارس محل اسکان بازدید می کنند و مشکلات بهداشتی را به مسئولین ذیربط انتقال می دهند.

گشت بازرسان بهداشت محیط حیدری با تأکید به اینکه گرما و ازدیاد جمعیت خود می تواند باعث انتقال بیماری های واگیر و یا مسمومیت شود گفت: گشت بازرسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه به منظور تأمین سلامت مواد غذایی از 25 اسفندماه شروع شده و تا پایان تعطیلات به طور مستمر ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسافران نوروزی پروتکل های بهداشتی را فراموش نکنند

مسافران نوروزی پروتکل های بهداشتی را فراموش نکنند