مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 20:422022-03-22سياسي

پیام تسلیت مشترک مسئولان شهرستان های استان تهران در پی رحلت آیت الله ری شهری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، ائمه جمعه، فرمانداران و فرماندهان سپاه شهرستان های استان تهران طی پیامی درگذشت آیت الله ری شهری را به امام زمان، رهبر معظم انقلاب و مردم ولایت مدار تهران تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون  در آغاز سال نو خبر درگذشت مرحوم آیت الله حاج شیخ محمد محمدی ری شهری قدس سره مایه اندوه و تألم شدید شد.

ایشان عمر پربار و پرثمرشان را در اعتلاء مکتب اهل بیت علیهم السلام و آرمان های امامین انقلاب و توسعه فرهنگ اسلامی سپری کرد و قطعا آثار ماندگارش برای آیندگان گنجینه پر بهایی خواهد بود.

قبل از انقلاب جزء مبارزان انقلابی و پس از انقلاب در مسئولیت های مختلف ایفای نقش کرده و همیشه پشتیبان انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بوده است.

کارهای ماندگار علمی و تلاش ستودنی در احیای احادیث پیامبر اعظم (ص ) و خاندان پاک وی (ع ) با رویکردی نوین و ناظر به روزگار جدید و خلق و تدوین آثار و موسوعه های حدیثی ماندگار و نیز پایه ریزی موسسات علمی و حدیثی و تربیت و بکارگیری جمع کثیری از محققان و پژوهشگران علوم الهی و حوزوی از حسنات ایشان بشمار می رود، و از سوی دیگر فعالیت های گوناگون اجتماعی و فرهنگی و سیاسی و نقش آفرینی در صحنه های یاری به انقلاب اسلامی و مردم شریف ایران در جایگاه های و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت مشترک مسئولان شهرستان های استان تهران در پی رحلت آیت الله ری شهری

پیام تسلیت مشترک مسئولان شهرستان های استان تهران در پی رحلت آیت الله ری شهری