مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 21:022022-03-22اجتماعي

محورهای استان سمنان لغزنده و مه آلود هستند


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان گفت: همزمان با شامگاه دومین روز از فروردین ماه 1401 سه محور اصلی استان با بارندگی و مه شدید روبرو شده است.

- ، درباره وضعیت راه های استان سمنان همزمان با شامگاه سه شنبه دوم فروردین ماه 1401، توضیح داد: تردد در تمامی محورهای مواصلاتی استان به صورت عادی و روان جریان دارد و تنها محور شاهرود به سمت استان گلستان از مسیر اولنگ به دلیل فقدان ایمنی کافی مسدود است.

وی با بیان اینکه محور شهمیرزاد فولادمحله نیز میزبان بارش و لغزندگی جاده است، تاکید کرد: دیگر محوری که به دلیل بارش های پراکنده دچار لغزندگی شده محور سمنان به فیروزکوه و همچنین محور سمنان به دامغان است لذا مسافران باید مراقب تردد و لغزندگی راه ها باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان همچنین با بیان اینکه محور شاهرود - آزادشهر دچار مه غلیط و کاهش دید است، گفت: در محور شاهرود - توسکستان نیز شاهد مه غلیظ، کاهش دید و بارش همراه با وزش شدید باد هستیم که تردد در این مسیر نیز با رعایت تمام موارد ایمنی امکان پذیر است.

منصور کیایی با بیان اینکه همراه داشتن زنجیر چرخ برای تردد به مناطق کوهستانی و برفی الزامی است، تاکید کرد: از تردد خودروها بدون زنجیر چرخ در محورهای مواصلاتی کوهستانی و مرتفع استان سمنان جلوگیری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محورهای استان سمنان لغزنده و مه آلود هستند

محورهای استان سمنان لغزنده و مه آلود هستند