مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 21:422022-03-22اقتصادي

توزیع تخم مرغ به نرخ دولتی در تبریز آغاز شد


مدیر بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی از توزیع تخم مرغ تنظیم بازاری در چهار نقطه از شهر تبریز با خودرو و چهار نقطه ثابت دیگر در شهر تبریز و شهر سهند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حسین غریب در گفتگو با خبرنگاران  اظهار کرد: در چهار نقطه شامل چهار راه لاله، ارم، چهارراه عباسی و بلوار منجم از طریق خودرو و در چهار نقطه خیابان آزادی.

روبروی ساختمان شیخ الرییس.

نبش خیابان شهید جدیدی، فروشگاه باقری، میدان رسالت به طرف بوستان فروشگاه زینال زاده، خیابان بهار پشت ایستگاه فروشگاه ناصرگلی رادمهر و شهر جدید سهند فروشگاه زمان زاده توزیع تخم مرغ به نرخ دولتی آغاز شد.

وی با بیان اینکه توزیع تخم مرغ از امروز در سطح تبریز و سهند به قیمت مصوب دولتی و نرخ مصوب تنظیم بازار انجام می شود و انتظار دارد که قیمت در روزهای آتی کاهش یابد ادامه داد: توزیع تخم مرغ تا ایجاد تعادل در بازار تخم مرغ ادامه خواهد یافت.

مدیر بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان از توزیع 20 تن تخم مرغ به قیمت کیلویی 22500 تومان و یا هر شانه به قیمت 43 هزار تومان خبر داد و تصریح کرد: سال گذشته در ایام پایانی سال شاهد صفهای طولانی مرغ در کشور بودیم که با مدیریت و بازرسی از این اتفاق در سال جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع تخم مرغ به نرخ دولتی در تبریز آغاز شد

توزیع تخم مرغ به نرخ دولتی در تبریز آغاز شد