مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 00:222022-03-22اقتصادي

برنامه افزایش ضریب بازیافت نفت / نیاز سرمایه گذاری برای توسعه میادین


مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب از آمادگی این شرکت برای تحقق ظرفیت تولید مورد نظر شرکت ملی نفت ایران خبر داد و ضمن قدردانی از تلاش فعالان این عرصه گفت: - ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب از آمادگی این شرکت برای تحقق ظرفیت تولید مورد نظر شرکت ملی نفت ایران خبر داد و ضمن قدردانی از تلاش فعالان این عرصه گفت: ما باید به دنبال این باشیم تا طرحی نو در این صنعت پیاده سازی کنیم و نقشه های راه را تغییر دهیم.

علیرضا دانشی توان تولید فعلی این شرکت را در حد مطلوب اعلام و اظهار کرد: این آمادگی وجود دارد که ظرفیت تولیدی در مناطق نفتخیز جنوب بر اساس برنامه ابلاغی محقق شود.

ما باید به دنبال این باشیم تا طرحی نو در این صنعت پیاده سازی کنیم و نقشه های راه را تغییر دهیم.

وی به تشریح مهمترین اقدامات شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در سال 1400 پرداخت و افزود: نگهداشت و افزایش ظرفیت تولید نفت و گاز، افزایش ضریب بازیافت، کاهش مخاطرات زیست محیطی، توسعه و آموزش نیروی انسانی، گسترش ارتباطات فنی و تخصصی بین شرکت های نفتی داخلی، مراکز علمی، تخصصی و فناوری و جذب سرمایه گذاری از مهم ترین برنامه ها و اولویت ها بوده است.

دانشی تصریح کرد: در حوزه نگهداشت و افزایش ظرفیت تولید نفت و گاز، حفاری چاه های توسعه ای به میزان 300 حلقه، تعمیر 560 حلقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه افزایش ضریب بازیافت نفت / نیاز سرمایه گذاری برای توسعه میادین

برنامه افزایش ضریب بازیافت نفت / نیاز سرمایه گذاری برای توسعه میادین