مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 01:072022-03-22ورزشي

نفت مسجدسلیمان باعث سرشکستگی فوتبال خوزستان شده است


یک کارشناس با اشاره به شرایط تیم نفت مسجدسلیمان می گوید این تیم باعث سرشکستگی فوتبال خوزستان شده است.

- محسن بابادی در گفت و گو با ایسنا، در ابتدا درباره عملکرد فولاد تا اینجای رقابت های لیگ بیست و یکم، اظهارکرد: فولاد عملکرد متوسطی داشته است؛ البته نسبت به تراکتورسازی، ذوب آهن و پدیده که جزو تیم های خوب چند سال اخیر بوده اند، عملکرد مناسب تری داشته است، اما این برای فوتبال خوزستان کافی نیست و به عنوان تیمی که کادر و بازیکنانش سه سال کنار هم هستند و در لیگ و جام حذفی عملکرد خوبی داشته، انتظار می رفت امسال بازی ها و نتایج بهتری از این تیم شاهد باشیم.

وی افزود: انتقاد اصلی ام به نحوه یارگیری این تیم است که حدودا 16 بازیکن بالای 30 سال در این تیم حاضرند و یکی از دلایل عدم نتیجه گیری فولاد، پیر بودن تیم است.

بازیکنان این تیم، باکیفیت و باتجربه هستند، اما در این سطح از فوتبال که برای اجرای مسایل تاکتیکی و فنی، سرعت و میزان دوندگی حرف اول و آخر را می زند، این میانگین سنی دیگر جوابگو نیست.

از طرفی فولاد باید تنوع تاکتیکی بهتری در فاز حمله و پلان های مناسبی جهت گلزنی داشته باشد که زیاد شاهد این مساله نبوده ایم.

این کارشناس فوتبال درباره نفت آبادان نیز گفت: نفت آبادان متناسب با امکانات و بودجه اش، نتایج قابل قبول تری نسبت به فولاد گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفت مسجدسلیمان باعث سرشکستگی فوتبال خوزستان شده است

نفت مسجدسلیمان باعث سرشکستگی فوتبال خوزستان شده است