مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 07:222022-03-23ورزشي

پایان قرن برای استقلال خوش بود/ پرسپولیس حق شکایت از دانشگر ندارد


پیشکسوت باشگاه استقلال با اشاره به برد این تیم در دربی، گفت: استقلال در سال 1400 روزهای خوبی را تجربه کرد و در نهایت هم پایان خوشی در پایان قرن داشت.

- خبرنگار مهر ، افشین حاجی پور پیشکسوت تیم استقلال به تحلیل مسائل مربوط به استقلال پرداخت و عنوان داشت: سال 1400 برای استقلال خوب بود و خیلی خوب به پایان رسید تا پایان قرن برای این تیم خوب باشد.

استقلال بعد از سال ها که به دلایل مختلفی که بارها عنوان شده و نمی خواهم در ایام نوروز با یادآوری آن کام هواداران را تلخ کنم در این چند سال اخیر نتوانست شایستگی هایش را نشان دهد و خوشبختانه حالا این تیم بار دیگر به روزهای خوب خود بازگشته و امیدوارم همانطور که پیش بینی می شود در پایان این فصل جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

حیف از تنش های کنار خط در دربی کارشناس فوتبال گفت: بی اغراق می گویم آخرین دربی قرن یکی از جذاب ترین دربی هایی بود که من دیدم و فقط افسوس که یکسری صحنه های زشت لب خط از زیبایی های فنی این بازی کاست.

در حالی که بازیکنان درون زمین بدون کوچک ترین تنشی تنها به ارائه یک بازی جذاب مشغول بودند، حیف بود تنش های کنار خط این بازی را تحت تاثیر بگذارد.

پیشکسوت استقلال تاکید کرد: به شخصه از یحیی گل محمدی انتظار چنین رفتاری را نداشتم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان قرن برای استقلال خوش بود/ پرسپولیس حق شکایت از دانشگر ندارد

پایان قرن برای استقلال خوش بود/ پرسپولیس حق شکایت از دانشگر ندارد