مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 08:172022-03-23اجتماعي

بارندگی و سرما مهمان نوروزی استان سمنان/ جاده ها لغزنده می شوند


نگاهی به نقشه های هواشناسی نشان می دهد بارندگی مهمان اغلب نقاط استان سمنان خواهد شد در نتیجه راه ها برای مسافران نوروزی نیز می تواند با مخاطراتی مانند لغزندگی و کاهش دید مواجه شود.

- ، نقشه های هواشناسی خبر از استقرار کامل سامانه کم فشار بارش زا در استان سمنان می شود و دمای هوا نیز کاهش یافته است.

بارش باران و مه غلیظ در کنار کاهش دید، تردد در محورهای مواصلاتی کوهستانی استان سمنان مانند خوش ییلاق، توسکستان و همچنین آهوان و فولاد محله و فیروزکوه را دشوار ساخته اما تردد خودروها کج دار و مریز به صورت روان انجام می شود.

با افزایش بارندگی ها در 24 ساعت اخیر که برای 24 نیز ادامه دارند، لغزندگی معابر بین راهی ویژه مسافران نوروزی، دغدغه هایی را برای مسئولان پدید آورده است توصیه مسئولان به مردم این است که در هنگام کاهش دید در شهرهای استان اسکان داشته باشند و بعد از اینکه هوا بهتر شد به تردد ادامه دهند همچنین در ادامه سفر اصلاً عجله نداشته باشند زیرا مسیر بین شهرهای استان سمنان بسیار زیاد است و خستگی می تواند بلای جان رانندگان در این شرایط شود.

شاهرود و میامی سردتر از همیشه نقشه های هواشناسی آسمان امروز مرکز استان را ابری همراه با افزایش ابر، وزش باد و بارش باران پیش بینی کرده اند بیشینه و کمینه دمای هوای سمنان 12 و هفت درجه بالای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارندگی و سرما مهمان نوروزی استان سمنان/ جاده ها لغزنده می شوند

بارندگی و سرما مهمان نوروزی استان سمنان/ جاده ها لغزنده می شوند