مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 08:472022-03-23فرهنگي

نصب بیش از 200 المان حجمی و جانمایی 450 تخم مرغ نوروزی در سطح تهران


مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در تشریح اقدامات این سازمان برای ایام نوروز از نصب بیش از 200 المان حجمی و نوری و اجرا و جانمایی 450 تخم مرغ نوروزی در مناطق 22 گانه تهران خبر داد.

- مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در تشریح اقدامات این سازمان برای ایام نوروز از نصب بیش از 200 المان حجمی و نوری و اجرا و جانمایی 450 تخم مرغ نوروزی در مناطق 22 گانه تهران خبر داد.

رضا صیادی در گفت وگو با ایسنا، در تشریح اقدامات سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: بیش از 12 بخش فرهنگی و هنری در چارچوب رویداد بهارستان و استقبال از نوروز انجام شده است.

در این دوره از بهارستان، علاوه بر هنرمندان، خانواده ها و کودکان نیز حضوری جدی داشتند و بهارستان این دوره با تأکید بر همدلی، مهربانی و گسترش تعاملات اجتماعی پیگیری و اجرا شد و علاوه بر بخش های همیشگی بهارستان، سعی کردیم که هنرهای کمتر دیده شده در سطح شهر تهران را نیز مورد توجه قرار دهیم در همین راستا نیز جشنواره هنر گرافیتی برای نخستین بار در قالب بهارستان اجرا شد.

وی با اشاره به اجرا و جانمایی 450 تخم مرغ نوروزی در مناطق 22 گانه تهران و در بخش حرفه ای این دوره از بهارستان افزود: در این دوره از بهارستان، 450 تخم مرغ رنگ آمیزی شده در بخش انتخابی و حرفه ای اجرا و پس از آن در 22 منطقه تهران جانمایی شدند تا حال و هوای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب بیش از 200 المان حجمی و جانمایی 450 تخم مرغ نوروزی در سطح تهران

نصب بیش از 200 المان حجمی و جانمایی 450 تخم مرغ نوروزی در سطح تهران