مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 09:022022-03-23بين الملل

گفتگوی نفتالی بنت با السیسی و بن زاید درخصوص تغییر مواضع در قبال بشار اسد


نخست وزیر اسراییل روز دوشنبه مذاکرات سه جانبه ای با عبدالفتاح السیسی، رییس جمهوری مصر و محمد بن زاید آل نهیان، ولیعهد ابوظبی در شرم الشیخ مصر دیدار کرد.

- نخست وزیر اسراییل روز دوشنبه مذاکرات سه جانبه ای با عبدالفتاح السیسی، رییس جمهوری مصر و محمد بن زاید آل نهیان، ولیعهد ابوظبی در شرم الشیخ مصر دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه عبری زبان یسراییل هیوم گزارش داد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی در شرم الشیخ در دیدار با مقامات مصر و امارات درخصوص بازگشت سوریه به اتحادیه عرب و پیامدهای آن بر اسراییل و منطقه گفتگو کرد.

سخنگوی ریاست جمهوری مصر اعلام کرد که در این دیدار درخصوص پیامدهای تحولات جهانی به ویژه مسائل مربوط به انرژی، ثبات بازارها و امنیت غذایی گفتگو شد و این مقامات درخصوص آخرین تحولات در مسائل منطقه ای و بین المللی تبادل نظر کردند.

در همین حال، سایت تایمز آف اسراییل گزارش داد که نشست سران میان السیسی و بنت و آل نهیان بر سفر بشار اسد، رییس جمهور سوریه به امارات متمرکز بود.

این روزنامه اسراییلی اعلام کرد، نفتالی بنت که با نگرانی به پذیرش مجدد بشار اسد در جهان عرب می نگرد، موضع اسراییل را طی این نشست در شرم الشیخ مطرح کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتگوی نفتالی بنت با السیسی و بن زاید درخصوص تغییر مواضع در قبال بشار اسد

گفتگوی نفتالی بنت با السیسی و بن زاید درخصوص تغییر مواضع در قبال بشار اسد