مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 09:072022-03-23سياسي

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در لرستان در پی رحلت حجت الاسلام محمدی ری شهری


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد، در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی ری شهری (ره) را تسلیت گفت.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد، در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی ری شهری (ره) را تسلیت گفت.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد، در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی ری شهری (ره) را تسلیت گفت.

متن این پیام تسلیت به شرح زیر است: بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ ارتحال عالم مجاهد حضرت حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی ری شهری (ره) موجب تأثر و تأسف گردید؛ این روحانی خدوم و یار حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که در طول عمر با عزتش خدمات ارزشمند و مختلفی در عرصه علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی از مبارزات پیش از انقلاب اسلامی و پس از آن از جمله خدمتگزاری در وزارت اطلاعات، دادستانی کل کشور، تاسیس و مدیریت دانشگاه علوم قرآن و حدیث، سرپرست حجاج بیت الله الحرام، نماینده ولی فقیه و تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، حضور اثرگذار در مجلس خبرگان رهبری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مناصب دیگر و همچنین اثار ارزشمند قلمی در حوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در لرستان در پی رحلت حجت الاسلام محمدی ری شهری

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در لرستان در پی رحلت حجت الاسلام محمدی ری شهری