مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 09:122022-03-23اقتصادي

پویش هلال رحمت طرحی در جهت کمک به بیماران خاص سیستان و بلوچستان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: با اجرای طرح ملی پویش هلال رحمت، اقلام معیشتی بین خانواده های نیازمند و بیماران خاص در استان سیستان و بلوچستان توزیع می شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: با اجرای طرح ملی پویش هلال رحمت، اقلام معیشتی بین خانواده های نیازمند و بیماران خاص در استان سیستان و بلوچستان توزیع می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- علیرضا میربهاءالدین افزود: پویش هلال رحمت با مشارکت خیرین داوطلب با هدف کمک به تامین نیازهای اساسی خانواده های نیازمند و بیماران خاص و صعب العلاج اجرایی می شود.

میر بهاءالدین گفت: همزمان با نوروز باستانی و در آستانه ماه مبارک رمضان، توزیع اقلام معیشتی به همت خیرین داوطلب و نیک اندیش در میان خانواده های نیازمند و متأثر از کرونا در استان سیستان و بلوچستان به اجرا در آمد و تا کنون تعداد 300 بسته غذایی، 100 بسته بهداشتی و 500 پرس غذای گرم در بین نیازمندان شهرستانهای خاش ، و نیمروز توزیع گردید .

وی افزود: ارزش ریالی هر بسته 20 میلیون ریال می باشد که با همت خیرین و خانه های هلال تهیه و در بین نیازمندان روستاهای بخش ایرندگان و تفتان خاش ، و بخش سابوری شهرستان نیمروز توزیع گردیده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش هلال رحمت طرحی در جهت کمک به بیماران خاص سیستان و بلوچستان

پویش هلال رحمت طرحی در جهت کمک به بیماران خاص سیستان و بلوچستان