مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 09:372022-03-23ورزشي

اعلام اشتباه نتایج مسابقات قهرمانی جهان توسط انجمن پاراشنای ایران؟


مسئول کمیته شنای هیات ورزش های جانبازان و معلولین خراسان رضوی گفت: در حالی که تیم ملی شنای ورزش های جانبازان و معلولین در مسابقات قهرمانی جهان ایتالیا عنوانی کسب نکرده، - ادعای مسئول کمیته شنای هیات ورزش های جانبازان و معلولین خراسان رضوی اعلام اشتباه نتایج مسابقات قهرمانی جهان توسط انجمن پاراشنای ایران؟ ایسنا/خراسان رضوی مسئول کمیته شنای هیات ورزش های جانبازان و معلولین خراسان رضوی گفت: در حالی که تیم ملی شنای ورزش های جانبازان و معلولین در مسابقات قهرمانی جهان ایتالیا عنوانی کسب نکرده، اما مسئولان انجمن شنا از کسب مدال برنز شاهین ایزدیار در این مسابقات خبر دادند.

مجید غفاریان شادلو در گفت وگو با ایسنا، در خصوص سابقه اش در ورزش اظهار کرد: پس از مصدومیتم در جنگ تحمیلی در سال های 65 و 66، از سال 67 به ورزش رو آوردم.

ابتدا والیبال نشسته را انتخاب کردم، اما به دلیل مشکلات ریوی از این رشته ورزشی جدا و فعالیتم را در شنا آغاز نمودم.

از سال 68 عضو تیم شنای ورزش های جانبازان و معلولین خراسان رضوی شدم و در سال 71 در مسابقات قهرمانی کشور، موفق به کسب مدال شدم.

وی افزود: با وجود عضویت در تیم ملی، به دلایل مختلف نتوانستم در خیلی از رویدادهای بین المللی حضور یابم، اما در مسابقات آزاد آلمان توانستم 2 مدال انفرادی و 2 مدال تیمی کسب کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام اشتباه نتایج مسابقات قهرمانی جهان توسط انجمن پاراشنای ایران؟

اعلام اشتباه نتایج مسابقات قهرمانی جهان توسط انجمن پاراشنای ایران؟