مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 09:522022-03-23سياسي

تولید دانش بنیان تأثیر مهمی بر بی اثر کردن تحریم ها دارد


تولید دانش بنیان ضمن بهره وری بالا و هزینه کم به ما در بی اثر کردن و خنثی کردن تحریم ها کمک می کند.

- عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نامگذاری سال 1401 به نام تولید دانش بنیان و اشتغالزایی گفت: در سال های گذشته رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال ها بر بحث اقتصاد تأکید داشتند و این نامگذاری سال ها به نام اقتصاد و تولید بوده است.

وی افزود: در سال 1401 ما از حوزه تولید به شکل عام آن به نامگذاری سال به نام تولید دانش بنیان و اشتغالزایی رسیده ایم و این مسئله نشان دهنده اهمیت و جایگاه تولید دانش بنیان در اقتصاد امروز است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تولید دانش بنیان با هزینه کم بهره وری بالا را برای ما به همراه دارد و از طرف دیگر همانطور که علم مرز ندارد تولید دانش بنیان هم بدون مرز و محدودیت به مسیر خود ادامه می دهد.

گودرزی خاطرنشان کرد: اقتصاد دانش بنیان ما را به اهداف مان در حوزه استقلال کامل اقتصادی و خنثی سازی تحریم ها می رساند و بهترین روش برای بی اثر کردن تحریم ها است.

وی افزود: تولید دانش بنیان و ایجاد اشتغال برای جوانان و متخصصان ما مشکل بیکاری را در جامعه رفع می کند و در نتیجه ما شاهد رونق اقتصادی و بهبود شرایط معیشتی مردم به طول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید دانش بنیان تأثیر مهمی بر بی اثر کردن تحریم ها دارد

تولید دانش بنیان تأثیر مهمی بر بی اثر کردن تحریم ها دارد